Beszámoló a BCE 2014. évi küldöttgyűléséről

Beszámoló a BCE 2014. évi küldöttgyűléséről

Március 22-én tartotta a BCE az éves közgyűlését Innsbruckban. A küldöttgyűlésen – mint nemzeti koordinátor – én képviseltem a magyar klubokat. A korábban érkezőknek előző nap, pénteken délelőtt, kulturális program volt, a schwazi ezüstbánya meglátogatása. A kora tavaszi időpont ellenére szinte nyáris időjárás volt.

Délután informális ülést tartottunk. A klubélet tapasztalatainak megosztása, megbeszélése gyakorlatilag kitöltötte az egész délutánt. Teljesen világos lett, hogy a BMW márka szeretetén kívül más szempontok is érvényesülnek egy-egy klub tagsága közösséggé kovácsolódása során. Olaszországban létrejött egy klubok fölötti szervezet, a BMW Motorrad Community Italia. Ez lényegében egy honlap, ahonnan a klubok egymás programjairól értesülhetnek, így színesítve a közösségi életet.

Szombaton az előre meghirdetett napirend szerint lezajlott a küldöttgyűlés.

A küldöttgyűlésen személyesen részt vett David de Bruyn is, a BMW Clubs International tavaly megválasztott elnöke, illetve két alelnök, Matz Rosenquist és Philip C. Abrami. Jelen volt Kati Hockner is személyesen, a gyárlátogatásaink szervezője.

Az elnökég beszámolóját változó mértékben, de mindig nagy többségben megszavaztuk. Sajnos egy szerb autós klub kivált a BCE kötelékéből.

Az elnökségnek az idén lejárt a mandátuma. Az elnöki posztra két jelentkezés érkezett, de az olasz jelölt a szavazás előtt visszalépett. Így újra Predrag Trkulja lett a BCE elnöke és Sabine Benz illetve Harald Flecker maradt a két alelnök.

A jubileumi, 50. BCE Európa Találkozó megszervezésére két ország jelentkezett, az olaszok Veronába szervezték volna, de a svájciak 16:8 arányban győztek, így Davosban lesz, 2015. június 4-7. között.

A záróbankett Wattensben, a Swarovski Kristályvilágban volt. A látogatóközpont megtekintése után a bankett teremben felejthetetlen vacsorában volt részünk.

Az Innsbruckba utazásomat segítette a BMW Group Magyarország. A tesztautók közül megkaptam azt, amire kimondatlanul legjobban fájt a fogam, X5 3.0D XDrve-t. Újradefiniálta bennem ez az autó az utazás fogalmát. A legmeglepőbb az volt, hogy ezt ebben az autóban 750 km-t vezetve még el sem fárad az ember. Odafelé Bécsnél lejöttem az autópályáról, felmentem Kremsig, majd a Duna bal partján mentem Linzig, élvezve a tájat, az autót és a nyárias tavaszt. Hazafelé indulva, vasárnap reggelre sajnos téliesre fordult az idő, így az Alpokban csavargás helyett az autópályán vettük hazafelé az irányt.

Ez az autó cukorbetegségre is jó. Amióta hazajöttem, 2 mmol/l-rel alacsonyabb az ébredéskori vércukorszintem. Nem is veszek ilyen autót, hanem felíratom receptre a diabetológusommal.

Zachár János

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.